درخواست فرماندار فهرج؛

مدیران کل استان به شهرستان محروم فهرج سفر کنند 

فرماندار فهرج گفت: مدیران کل استان برای درک محرومیت منطقه، به شهرستان فهرج سفر کنند.

حسین سعید نیا فرماندار فهرج در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضورحجت الاسلام  غضنفرآبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر گزار شد گفت: مدیران کل استان برای درک محرومیت منطقه به شهرستان کمتر توسعه یافته فهرج سفر کنند.

وی افزود: تاکنون مدیر عامل تامین اجتماعی، مدیر کل راه شهرسازی، مدیر کل حفاظت از محیط زیست، مدیر عامل مخابرات، مدیر عامل شرکت گاز، مدیر کل صمت، مدیر عامل پست و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان به شهرستان فهرج سفر نکرده اند.

او گفت: شهرستان فهرج کمتر توسعه یافته است و نیاز به توجه ویژه دارد وباید مدیران شهرستان زمینه حضور مدیران استان را در شهرستان فراهم کنند.

فرماندار فهرج همچنین با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ درب نمایندگی اداره اوقاف و امورخیریه در فهرج بسته است گفت: در این شهرستان موقوفات زیادی داریم، ولی اداره اوقات و امور خیریه در فهرج فعالیت نمی‌کند و اداره این شهرستان نیز دارای تجهیزات لازم اداری همچون میز و صندلی و کامپیوتر است و علیرغم پیگیری‌ها و مکاتباتی که در این زمینه داشته ایم اداره اوقاف و امور خیریه در فهرج تاکنون راه اندازی نشده است. 

فرماندار فهرج تصریح کرد: ما مطالبه داریم و نوکر و خدمتگزار مردم هستیم و برای خدمتگزاری و نوکری به مردم با هیچکس تعارف نداریم.

سعیدنیا تاکید کرد: بزودی اداره ثبت احوال در بخش نگین کویر فهرج راه اندازی می‌شود.

برچسب ها: اداره ، محرومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار